lørdag 29. januar 2011

Ny LO til utfordringen hos Kort og godt


Jeg vet det heter KORT og godt, men det står ikke spesifikt noe sted at det MÅ være et kort, så jeg prøver meg med en LO jeg :)
Dette er utfordringen:

Nytt år og en ny utfordring fra oss :) Denne måneden har vi en fargeutfordring; hvitt og lyseblått. Kald, hvitt og vinterlig :) Du kan ha andre farger på motivet ditt, men hovedinntrykket skal være hvitt og lyseblått. Du kan lage hva du vil, så lenge du følger kriteriene våre.
Reglene sier også at en må bruke minst ett produkt fra Kort og godt; mitt produkt er den nydelige snøfnuggcharmsen under bildet.

5 kommentarer:

  1. For en herlig LO du har laget her!!! Jeg bare digger dne jeg.
    Flott bilde av gutta på skøytene sine og lekkert pyntet.

    SvarSlett
  2. Du har så rett, så rett, Liv;) Det bildet av gutta dine var rett og slett herlig, og LOen ga meg en grøssende følelse av vinter *brrr* Kjempeflott:) Ha en fin helg:))

    SvarSlett
  3. Kjempefin LO Liv, og skjønt bilde av barna.
    Var kjekt å se deg igjen i dag. Neste gang blir du med hele helgen vettu;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig LO, flotte farger og nydelig pyntet!
    Klem

    SvarSlett
  5. Flott Lo Liv. Du er sannelig produktiv for tiden. Kjekt å se at du er i gang igjen :-) Artig at du kom en tur på treffet i går :-)

    SvarSlett