tirsdag 6. desember 2011

Storopprydning i scrappekroken

Jeg har kjøpt meg expedit på Ikea og funnet ut at de sjøgresskurvene en kjøper på f eks Jysk og Europris passer perfekt inn i hullene. Det ble både dekorativt og effektiv plassbesparer! Det planlegges å kjøpe en halv slik en og montere oppå den jeg har. Regner med å ikke få MINDRE utstyr med årene ;)




Jeg har ikke store plassen å boltre meg på, her står jeg helt klemt opp mot skapene på motsatt side når jeg tar bildet:



Jeg har en pult som kan felles ut en klaff på for å få plass til å både la noe tørke mens jeg jobber med noe annet. Er avhengig av hyller helt opp til taket og er vel ikke helt ferdig med å finne måter å lagre på ennå ;)

1 kommentar:

  1. System i rotet her ja ser jeg..
    Kjøpt samme romdeler til silje og daniel vi også. Daniel har en større en,så der leter jeg etter større kurver. Kjøpte noen på jysk men de skal jeg bytte for de trekker til seg alt mulig rart for de var i stoff. Dine ser mye bedre ut!

    Mye fint som har blitt lagd på liten plass det er helt sikkert! Nå må jeg starte på igjen med scrappingen jeg også. Har nesten ikke scrappet i hele 2011.. FYY må smiske med ronny for å få opp igjen pc og photoshop!

    SvarSlett