mandag 21. juni 2010

Blog award fra lenej!



- Kopier awarden inn på din blogg for å vise at du har mottatt den

- Takk og link til den som har sendt den til deg

- Link til 7 andre bloggere og spre glede

- Fortell 7 ting om deg selv


Denne har jeg fått fra lenej, en god oppmuntring nå når jeg ikke har noe særlig kreativ gnist :) Har akkurat begynt å hekle og er stadig innom bloggen til Lene for inspirasjon.: www.lenemj.blogspot.com

1. Jeg er et skikkelig rotehue og innleder stort sett hver scrappesesjon med å begynne å rydde på pulten eller i noe annet...

2. Jeg elsker å eksperimentere og prøve nye ting, men er utrolig treg med å få tak i det nyeste...

3. Jeg liker virkelig ikke husarbeid, det finnes ikke noe verre for kreative sjeler enn å gjøre det samme opp igjen og opp igjen...

4. Jeg elsker å lese, fortaper meg helt i bøkenes verden og det siste jeg leste, var Twilight bøkene *sukk^*

5. Jeg har akkurat begynt å hekle. Det er noe veldig beroligende ved å kun jobbe med detaljer og så blir arbeidet til av seg selv...

6. Jeg elsker musikk og helst heavy metal. Men akkurat nå er det soundtrackene til Twilight som surrer og går på MP3`en.

7. Jeg er så heldig å ha mange gode venner og det er en virkelig gave i hverdagen min. jeg er så glad i dere alle!

Jeg vil sende awarden videre til:

Ullpurka ullpurka.blogspot.com

NinaF ninaskortkrok.blogspot.com

Marit80 marit80.blogspot.com

Elin elinslillehule.blogg.no

Else familien.tjelle.net

Anki ankisdager.blogspot.com

Izi izisverden.blogspot.com

1 kommentar: