torsdag 17. juni 2010

heisann!

er klar over at det nå er lite trafikk inne på bloggen min. Har laget flere kort i mellomtiden, men ingen jeg liker så godt at jeg vil legge dem ut.
Vært på treff sist helg, men strever med at jeg ikke kommer i gang. Fikk så vidt begynt på minialbumet jeg skal lage, men likte ikke resultatet og da sliter man jo litt.... Tror det er en kombinasjon av at jeg er sliten om dagen, men mye oppe i hodet og at det er sommer; og andre ting å finne på :))
Ha en flott sommer alle sammen, skal forsøke å komme sterkere tilbake når jeg har fått ryddet litt i hodet mitt.... og ikke minst at LYSTEN til å scrappe melder seg igjen!!

2 kommentarer:

  1. Kos deg i sommer! Så snakkes vi til høsten , ihvertfall på treff på Rivalhuset ;-)

    SvarSlett
  2. Sier som aina, kos deg i sommer, ta en pause og gjør helt andre ting! Håper "ryddingen" går greit og at du kommer styrket ut av den, så kommer nok scrappelysten tilbake skal du se! *Klem*

    SvarSlett