søndag 10. april 2011

Bidrag til skissedilla # 106

Skissedilla har en skisse liggende ute:



Dette er bilder jeg har hatt liggende lenge. Tror det har med fargene å gjøre. Jeg er jo fortapt i "det duse landet" når det gjelder scrapping. Så jeg tenkte å utfordre meg selv! Lage noe med noen spreke farger! Her er resultatet:



Her har min "whale of a punch" fått en renessanse *hehe* Jeg har punchet ut blomstene med den og en liten sirkelpunch til rundingene i midten. De har fått glimmermist "sapphire" på seg og så har jeg tegnet litt på de :)



Føler at lyset så seint på kveld ikke yter LOen full rettferdighet; skal ta et nytt bilde i morgen :)

4 kommentarer:

  1. det er ikke alle bilder som er like lett å bruke nei, men det er jo en utfordring det, å du har jo mestret det glimrende på denne LO`n.
    Har du laget blomstene selv? de var kule:) Klem

    SvarSlett
  2. En flott LO Liv!
    Så lekkert det var med de blomstene der, (den punchen må jeg finne frem igjen;))
    Sommerfuglene jeg har brukt er fra et Pion Design papir,(mener jeg å huske). Kjøpt hos Stampers Heaven;)
    Ha en super ny uke,
    klem

    SvarSlett
  3. Syns du mestret fargene på en flott måte! kult med det lille monsteret :-)

    Takk for bidraget til Skissedilla

    SvarSlett
  4. Kul layout!! Monstere er digg!!!

    SvarSlett