mandag 18. april 2011

Bidrag til vintageutfordringen # 20

Vintageutfordringen har følgende utfordring liggende ute:

Opgave: Lave et påskeprojekt.

Denne gang skal i lave et påskeprojekt f.eks. en kurv, kort, æske, æg, dekoration.

Så slip fantasien løs og tænk kreativt :)



Som sædvanligt har vi ikke de store krav...
Husk blot en enkelt lille vigtig detalje: det skal være vintage.

Og denne oppgagen har jeg gått løs på med dødsforakt!! Slik ble det seende ut:


¨

Jeg har brukt gammelt avispapir og behandlet med gesso og stempelpute for å se gammelt ut, men få glossy overflate :)

8 kommentarer:

  1. flott påskeegg;) Jeg har nettopp laget et vintage påskeegg til min mor jeg;)

    SvarSlett
  2. Nydelig Liv!
    Dette var herlig både i farge og dekorering!
    Lekkert!
    Påske-klem

    SvarSlett
  3. Virkelig et lekkert egg!!

    SvarSlett
  4. Så nydelig Liv. Kult med avispapir.
    God påske.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. åååå... Det egget er skikkelig lekkert, digger det!!

    SvarSlett
  6. Bi-you-ti-fulllll!
    Love it, so vintage!
    Thanks for joining us at Vintage Udfordring!
    Love from France, Kianel.

    SvarSlett
  7. Wauw, hvor er det smukt :)
    Der er utrolig mange smukke og skønne detaljer.
    Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

    SvarSlett