onsdag 27. april 2011

Nok en LO med masse farge!

Fikk et spark bak av Hønerandi på treffet. Hun utfordret meg til å bruke sprekere farger og så fulgte Mi@ på.... Jeg begynte litt på denne på treffet og gjorde den ferdig når jeg kom hjem til alt stæsjet mitt (som jeg faktisk finner nå som jeg har omorganisert scrappekroken helt hehe....

Dette er barnehagebilde av minsten:



Snurreblomstene har jeg lagd selv, etter en turorial fra Marion Og dinosaur må det være på, da det var årets største dille ;)

4 kommentarer:

  1. Å, denne var nydelig Liv! Lærte sånne snurreblomster i fjor vår da vi var på Grorud, men har aldri fått somla meg til å lage noen. Men det er en super ide å bruke rester på.

    SvarSlett
  2. Så flott da Liv.Du har jo klart det fint.Tøtf med oransj.

    SvarSlett
  3. Så herlig denne og så tøft med det oransje!! Farger er kult!

    SvarSlett
  4. Denne var kjempefin! Så herlig med oransje! Og de selvlagete blomstene var dekorative.

    SvarSlett